Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 244 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Tvorba a analýza parametrických modelů elektrických strojů v CAD systémech
Chmelíček, Petr ; Janda, Marcel (oponent) ; Kuchyňková, Hana (vedoucí práce)
Cílem této práce je popsat a na praktických příkladech demonstrovat možnosti počítačové podpory konstruktérské činnosti. První část obsahuje popis programu Autodesk Inventor, což je jeden z nejvýznamnějších moderních parametrických CAD systémů. Rozebrány jsou základní funkce pro tvorbu modelů, výkresové dokumentace a analýzu návrhu. Druhá část je zaměřena na demonstraci možností programu Ansys Workbench, což je významný systém pro podporu řešení inženýrských problémů pomocí metody konečných prvků. Je zde uveden základní popis dané metody a programu a jeho aplikace při řešení elektromagnetického pole asynchronního motoru. Součástí této části je také základní popis konstrukce jednofázového asynchronního motoru. Úkolem poslední části je tvorba animované prezentace modelu asynchronního motoru s vnějším rotorem v modulu Inventor studio.
Steal me your €motion
Rygálová, Monika ; Országhová, MA Kristína (oponent) ; Sterec, Pavel (vedoucí práce)
Text pojednává o způsobech a metodách tvoření mé diplomové práce s názvem Steal me your €motion. Diplomová práci se zabývá vztahem strojového učení a emocionality. Do jaké míry je umělá inteligence schopná absolvovat emocionální vztahy a prožitky definované fyzikalitou a zkušeností lidského těla. Námětem práce je vytváření (fiktivní) nelidské entity, která se touží naučit od lidí co nejvíce tělesných úkonů, které ji pomůžou se infiltrovat do lidského společenství. Kromě reflexe současného stupně vědeckého poznání vnáším prvek fikce a fabulace.
Využití Inventor Studia v modelování, vizualizaci a animaci
Kučera, Petr ; Vaněk, Jaromír (oponent) ; Kuchyňková, Hana (vedoucí práce)
V bakalářské práci je stručně popsán softwarový program Autodesk Inventor s popisem možností modulu Inventor Studio a vytvoření jeho manuálu. Je zde nastíněno jeho použití a také postup tvorby jednoduchého modelu elektrického zařízení (stykače) a vytvoření jeho prezentace.
Fúze procedurální a keyframe animace
Klement, Martin ; Pečiva, Jan (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je implementace aplikace, v níž dochází k propojení procedurální a keyframe animace, s následnou vizualizací. Jádrem aplikace je spojení dvou různých technik animace použitých pro rozpohybování virtuální postavy. Základ pohybu je tvořen metodou klíčových snímků mezi kterými dochází k interpolaci. K níž je přidána animace procedurální, jenž se skládá z přímé a inverzní kinematiky. Spojením těchto dvou technik je postava interagující na okolní prostředí ve scéně. Aplikace je psána v jazyce C++, využívající knihovnu GLM, pro matematické funkce a k výsledné vizualizaci je použita knihovna OpenGL s rozšířením GLUT.
PC aplikace pro návrh animačních scénářů pro animované funkce světlometů.
Kalina, Michal ; Macho, Tomáš (oponent) ; Valach, Soběslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a tvorbou uživatelsky přívětivé počítačové aplikace, která umožní jednoduchým a intuitivným způsobem vytváření animačních scénářů pro světlomety používané v automobilovém průmyslu. Součástí řešení je také vizualizace těchto scénářů za využití miniaturního deskového počítače Raspberry PI a vhodného zobrazovacího zařízení.
Návrh elektronického 3D katalogu a manuálu
Tuček, Luděk ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem moderního elektronického 3D katalogu a manuálu, který bude sloužit uživateli a provozovateli expanzní turbíny k rychlému vyhledání a určení požadovaného náhradního dílu expanzní turbíny. Výrobní firmě bude sloužit k prezentaci výrobku a zároveň bude sloužit jako manuál pro demontáž a montáž uživatelem požadovaného dílce.
Tvorba 3D elektronických katalogů
Spousta, Martin ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problematice tvorby 3D elektronických katalogů v obecné rovině praktického využití. Obsahuje popis současného stavu elektronických katalogů, teoretické řešení problému s popisem výhod, nevýhod a zdůvodnění nového řešení. V neposlední řadě obsahuje i jeho praktické provedení.
Zobrazování komplexních scén na mobilních zařízeních
Matýšek, Michal ; Polok, Lukáš (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Tato práce prezentuje techniky a optimalizační postupy, které umožňují efektivně vykreslovat složité herní scény na mobilních zařízeních. Úvodní část textu popisuje engine Unity a problematiku vývoje 3D her pro mobilní platformy. Následuje výklad významných optimalizačních postupů a metod pro vykreslování terénu, velkého množství animovaných objektů, animovaných vodních ploch, vozidel a dalších elementů scén.  Mezi popisované techniky jsou zařazeny jak obecné principy optimalizací nezávislé na enginu, tak i specifické postupy vycházející z vlastností enginu Unity. Implementace uvedených metod je popsána a prakticky použita v kontextu vývoje strategické hry.
Kosterní animace pro GPUengine
Minařík, Antonín ; Milet, Tomáš (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je studium technik používaných pro kosterní animace a následný návrh a implementace rozšíření pro kosterní animace do knihovny GPUEngine. V teoretické části jsou popsány techniky animací, kosterních animací a skinningu. Následuje rozbor existujících systémů kosterních animací. Navržené řešení se snaží o nízkou redundanci dat v paměti při vykreslování více kosterních modelů. Podle návrhu byl implementován základní systém kosterních animací. Dále byla vytvořena demonstrační aplikace ukazující jeho použití. Výsledný kosterní systém lze použít v jednoduchých 3D aplikacích a může sloužit jako základ pro další práce.
Uživatelsky příjemná animovaná komunikace se systémem OLAP
Kupčík, Jaroslav ; Šuška, Boris (oponent) ; Hruška, Tomáš (vedoucí práce)
Komplikovanost modelů vícedimenzionálních dat a práce s nimi nikterak nezlepšuje kvalitu uživatelské přívětivosti aplikace s nimi pracující. Jednou z možností jak vyřešit zmírnění negativního vlivu této skutečnosti na laického uživatele je použití vizualizačních technik pro vylepšení uživatelského rozhraní systému. V současnosti existují mocné nástroje využitelné pro efektivní manipulaci původně statického dokumentu na straně klienta. Jejich využitím lze obohatit rozhraní systému interaktivní nápovědou. Použitelnost takto definovaného modulu musí odpovídat podmínkám maximální přenositelnosti. Důležitým aspektem je rovněž rozsah a provedení konfigurovatelnosti výsledku praktické části práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 244 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.